Veckans vägning

Denna vecka har det inte skrivits så mycket här på bloggen. Finns två anledningar, ett, tiden och lusten har inte funnits, två, min viktminskning blev en ordentlig viktökning i måndags! Ställde mig på vågen och den visa + 1,7 kg! Gahh.... Har mig själv att skylla så klart. Är jag som gjort något galet när det visar ett stort plus! 
Är bara att ta nya tag och det har jag verkligen gjort! Denna vecka har jag hittills kommit upp i mina 10 000 steg varje dag och jag har kört två trx pass! 


Är ändå väldigt nervös inför nästa vägning trots att det är flera dagar dit! Hahaha men mitt mål är att jag ska ha gått ner 1,7 kg. (Darrar jag bara tänker på det)! 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: