Förbered!?

Så just nu skulle jag vilja skriva, nu är allt klappat o klart för morgondagens dop! Men... De enda som är klart är att barnen duschat, kläder är framplockat och mina kläder är tvättade och upphängda. 
Imorgon ska vi hinna med hundpromenad, få i alla frukost, jag ska duscha och fixa mig, paketen ska slås in och fixas färdigt och halv elva ska jag finnas på plats!? Hur ska detta gå? Hahaha får gå upp i tid imorgon låter det som! 


Innan idag fick min stora tjej tag i "rumpsalvan"!! Hon kleta den överallt! Får ju inte bort det! Gahh!! Tokig blev jag, men i grund och botten är det enbart vårat fel, vi vet hur hon är ändå så ställer vi sådana saker lättillgängliga! Nu i efterhand så skrattar jag bara åt det. 

Nu är det dax att sova, har en del att stå  i imorgon. 

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: