Varför nu!?

Hosta, snuvig och ont i halsen vakna jag till idag. Typiskt alltså.... Varför nu när jag ska börja jobba!? Hahahaha

Idag lämna jag en jätte lessen Saga på förskolan. Gör så ont i hjärtat, men jag grät inte i alla fall. Får nog bara ställa in mig på att det kommer att vara så ett tag. Känns även så dumt att gå hem utan barn.... Men idag har jag fått plockat undan lite och dammsugit, plus att tvättmaskinen går för fullt. Har en massa att göra som jag först bestämt skulle vara klart innan jobb start, men får inse att så kommer det inte att bli. Får ta det som de kommer och det är va de e!

Snart ska jag påbörja nån slags middag för älskling kommer hem på lunchen och sen kommer eftermiddagen fortsätta i samma spår som förmiddagen. Vara hemma jag röja! Fast då med barn så klart! 😍

Hoppas du mår bra och får en fantastiskt bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: