Nu är den kommen!!?

Godmorgon! Förkylningen fortsätter och inskolningen ligger på paus! Hoppas på att kunna gå till föris imorgon.

Nu är den kommen!!? Veckan då jag ska börja jobba! Jag har nu varit hemma 1 år, 9 månader och 10 dagar. Men ska vi räkna från det att jag gick hem med Minea så har jag varit hemma i 3 år och 6 månader minus 3 månader och 19 dagar då jag arbeta.

Men nu är det klart, inga fler barn ska planeras så nu ska vi fokusera på att köpa hus! Vi är nöjda med våra två tjejer! Men... Jag kommer aldrig klara att göra abort! Så med dom orden lämnar vi detta ämne och ser fram emot framtiden!

En framtid med dom två tjejerna på bild ovan! Jag och J är så lyckligt lottade som fått två friska och underbara tjejer!

Kram kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: