Med blandade känslor...

För snart ett och ett halvt årsen födde jag en liten tjej på 5020 g som fick namnet Saga och imorgon är det dax för inskolning på förskolan!? Hur kan det gå så fort!

Jag är så laddad på att få börja jobba, få rutiner och förhoppningsvis få mer gjort än vad jag får nu! Men samtidigt så har jag lite ont i hjärtat eftersom nu helt plötsligt ska nån annan ta hand om mina tjejer! Minea har enbart varit där halva dagar hittills eftersom antingen har jag varit hemma eller så har hennes pappa varit det men nu ska dom tillbringa 75% av arbetsveckan i förskolan. Vilket jag är övertygad om kommer att gå bra men samtidigt har vi det där kontrollbehovet jag har som ska släppas.
Saga är ju även väldigt mammig så är väldigt nervös över hur lämningarna kommer att bli! Men försöker tänka att kommer problemet så tar vi det då!

Så imorgon kommer jag känna mig ängslig, glädjefull, nervös, upprymd och en massa andra känslor!
Så det är med blandade känslor jag går och lägger mig med ikväll.

🌸🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: