KATASTROF planka!

Nu är väskorna packade inför förskolan imorgon. Även extra klädväskan är ompackad och klar. Så nu ligger jag i sängen efter en KATASTROF planka! Suck... Tänkte att 3x30 sekunder är lagom att börja på, men efter 10 sekunder skaka jag som ett asplöv så fick köra på knäna istället, (men körde då 3x1 minut).
Mina steg är också klarade, men fick kämpa för dom sista 500. Fick inte igång mitt promenadband, så fick gå fram och tillbaka i huset tills armbandet vibrera! Får be älskling kolla på bandet imon. Barnen har ju lekt ganska mycket på det, (har inte haft igång det), men dom har tryckt på knapparna och så. Hoppas på att det inte är trasigt! För nu i höst lär jag behöva det igen.

Barnen har äntligen fått nya ryggsäckar, hade först tänkt köpa dyra fjällräven väskor, men så helt plötsligt såg jag att lager 157 hade dessa ursnygga väskor för enbart 150kr! Perfekt att ha till och från förskolan! För att se skillnad på dom var jag tvungen att pyssla lite! 😜 passade då även på att laga ett armband som gått sönder!

Nä dax att sova!

God natt och sov gott! 😴



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: