Julkalender 2016

Såg på en sida på Facebook att någon ville ha tips till en julklander och då blev jag så sugen på att börja med planeringen inför den. Det är ändå 24 paket som ska införskaffas och helst vill jag inte ha massa skräp i den.

Ja eller för mig är de 48 paket som ska fixas, dock ska det vara liknande i bådas. Hur tänker du kring kalendrar. Jag tänker godis på lördagar, leksak söndag och kläder den 24. Blir nog en leksak den 23 med. Men alla andra dagar då? 😂

Så ja... Jag är rätt glad att jag börjar med planeringen i tid! 😜

Kramar i massor 💜



Kommentarer
Postat av: Cissi

Gjorde presentkalender första åren till Emma, men jag la ner min själ i den där kalendern för att det inte skulle vara en massa krafs och skräp och så uppskattade hon det inte riktigt. Det hon kom ihåg sen och pratade om var att vi hela familjen hade tittat på tv-kalendern och ätit mandarin tillsammans varje kväll.

Så senaste åren har jag haft upplevelsekalender med en del presenter vissa dagar.

1 december bäddar jag rent med deras jullakan och så får de varsin julpyjamas, sen får de varsin pepparkaksform den dag vi ska baka pepparkakor, en reflex brukar jag ha nån dag... När vi hade presentkalender hade jag russin några dagar (perfekt att slå in en sån där liten ask)

Svar: Upplevelse kalender kommer jag nog mer ha när dom blir äldre. Min äldsta älskade alla paket hon Fick öppna varje dag förra året. Julpyjamas var en bra idé. Även jul påslakan. De fick dom förra året i julklapp. Hade tänkt ha majskrokar nån dag, även russin är en bra idé. Vi får se är som sagt nöjd över att jag börjat planera i tid 😜
Mitt babbel

2016-08-24 @ 10:13:24
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: