6 dagar & Jobbstart

Hej hej. 6 dagar tog det innan första förkylningen hitta hit! Suck.. Saga börja redan igår, men eftersom jag skulle till jobbet och Minea inte visat några symtom så fick hon gå till skolan imorse ändå. Men med facit i hand skulle båda blivit hemma för Minea hade inte varit sig själv riktigt idag och nu rinner även hennes näsa.
Men nu är dom hemma och lediga tills på måndag. Så då hoppas jag dom är redo för en ordentlig skolstart.

Imorgon är det dax för ytterligare en jobbdag för mamman i familjen. 👏🏻 Ska bli gott att träffa lite vuxna människor och bli behandlad som Therese och inte mamman Therese.

Idag har jag som sagt varit på jobbet och träffat några av mina brukare som jag ska samarbeta med. Kändes bra i magen när jag gick därifrån. Så nu ser jag ännu mera fram emot att börja jobba!

Nu drar mina barn mig i benen, dax att fixa fika! 😍

Kram så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: