Effektiv dag

Oj oj oj vilken effektiv dag jag haft! Mår så bra av det. Fått gjort en massa som hänger över mig, som tex all ren tvätt som jag samlar på hög innan jag blir klar att vika och lägga in i garderoberna! Men nu är jag "nästan" ikapp med tvättandet och all torr ren tvätt är vikt och ligger på rätt plats 👏🏻

Kyrkis har vi även hunnit med, min plan var att stanna hemma, men det första M sa när hon vakna halv nio var - Kyrkis ida! Så de var bara att stressa igång och ge barnen frukost, ta på kläder, borsta tänder och sen iväg. Kyrkis öppnar nio men vi var inte där förrän klockan var närmre tio. 

Tränat har jag med gjort! Älskar att starta veckan med ett härligt trx pass! 

Igår var jag och E (min mans syster) på Ikea. Hon flyttar snart till eget boende och jag behövde en möbel till hallen. Så ikväll efter att barnen somnat byggde vi ihop den och jag fick städat vår lilla hall! :) sen tog jag disken, fixade natt maten och tömde lite sopor. Avslutade med en dusch och nu (23.35) ligger jag i sängen och bloggar! 

Känner mig äckligt pigg så nu ska jag stänga ner mobilen och försöka varva ner. 

God natt på er :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: