Ont i hjärtat ❥

 2007 dog min kusin i en bilolycka på en väldigt konstig plats. På en väg som går ut i skogen. 
 
Långt in på denna väg hände de:
 
Ingen mer än han som körde vet var dom var påväg och var dom skulle göra.
Men de är inget som han delat med sig av, (vad jag vet i alla fall). 
 
I alla fall, jag har inte varit där på några år, så förra veckan åkte jag dit. Detta mötte jag!!!
 

Fick så dåligt samvete att jag inte varit där på så länge, men som alla vet, livet kom imellan. 
Åkte därifrån med magont och ont i hjärtat, såg ut som om ingen brydde sig längre. (Vilket jag givetvis vet att alla gör). 
Så jag fick med mig mamma, vi handla några blommor och ett nytt ljus och åkte dit några dagar senare. 
 
Fixa till det så de såg bättre ut:

Alla vita hjärtstenar låg under mossa! Och ljuslyktan hade rostat sönder helt! Men vi fixa de provisoriskt då. Så idag åkte jag och min syster ut dit med ny lykta och fixa å trixa iordning saker å ting. 
 

Så nu känner jag ett lugn, ska banne mig se till att åka dit oftare. 
 
Förra sommaren förlorade jag ytterligare en kusin, fast då i cancer! Denna förbaskade cancer! Känner att jag är nära er båda där på olycksplatsen! 
 
Ni fattas oss alla! 
 
RIP ♡ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: