Kryper i hela kroppen!!

Känns som om det kryper i hela kroppen på mig just nu! Håller på att städa källaren och det är inte gjort på säkert ett halvår... Fyyy med spindlar och spindelbon jag hittat! Har väldigt svårt för dessa små kryp! 
Skickade ner J för att göra det sista,när  han är klar ska jag åka å slänga alla tidningar å glas! Sen till nästa helg blir det några vändor till tippen! 
Funderar på att ha en städa/tvätta prioritering nästa vecka, med start idag då ;) 
Måste få ordning på mitt hem, hatar att ha det rörigt å stökigt... Men kommer aldrig i fas, är en kamp dagligen att få ihop det bara! Nån mer som har småbarn som känner samma? 
 
Nä nu så får jag fortsätta med mitt röjande, J var visst redan klar! ;) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: