En himla massa babbel

Så mycket vi fick gjort här hemma efter förra inlägget :) Källaren är dammsugad och rensad på skit! Nu ska bara tvätten tvättas och så behöver jag sortera bland lite grejor och torka golv. 
På mellan planet blev golven både dammsugna och torkade och städade på leksaker så klart! Ena fönstret i köket behövdes putsas pga en liten fis som kom åt köks sprayet ;) och det blev med gjort! Plus att jag diskat efter maten å allting, även dammtorkat lite i vardagsrummet. 
Så med andra ord, jag är nöjd! Mycket nöjd! :) 
Imon har vi fortsatta planer och sen på eftermiddagen ska J förmodligen iväg på cross, så då tänkte jag gå mina 5 km och sen stanna å leka nånstans. 
Vilket babbel det blev idag då! :)
 
Nä får passa på att sova, man vet aldrig hur länge de blir med småbarn <3 
 
God natt
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: