LIVRÄDD!!

Ligger i min säng med våra barn och är livrädd! Livrädd för vårt väder, sängen gungar, man känner hur blåsten tar tag i huset och nästan "flyttar" det! 
Plötsligt slår det mig hur rädda alla dessa flyktingar måste känt sig innan dom flytt sitt land!? Så klart att jag inte kan jämföra våra rädslor.. Men man får en liten inblick i det i alla fall! 

Nu till nått roligare! 
Idag är det första advent och vi har haft en jätte mysig dag. Vi har träffat tomten, fått adventspaket, grillat och fått en hel adventskalender av min farmor! (Barnens gammel farmor). 


Hon är bara för go hon! Älskade fina farmor! <3 

Nu ska jag försöka sova.. Lätt blir det inte, men försöka får jag i alla fall göra! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: