J***A rakhyvel!

Vilken start på denna dag.. Ligger i sängen och gottar mig i lugnan ro, väl medveten om att allt är barnsäkrat som vanligt! Helt plötsligt kommer M inspringandes och säger tvätta ganska högt, tittar då på henne och det blöder jätte mycket från ena fingret! In på toa och fram med papper för att försöka stoppa blodet så man kunde se vad som hänt. Men de tog en evighet och M var jätte lessen, de både svider och är läskigt så klart. Mitt hjärta dunka och tankarna vandrade iväg, hur kunde detta hända!!? 
Frågar M när allt lugnat ner sig, då pekar hon på duschen och där inne ligger min J***A rakhyvel!! Hur hamna den där på golvet? Jag som alltid är så försiktig. Suck!! 
Men de sluta blöda så jag fick plåstrat om henne och jag tror inte de va så farligt.. Fick inte riktigt titta. Får ta en kik lite senare idag. 
 
Så välkommen denna tisdag.. Nu kan det bara bli bättre! 
 

Bild från i måndags när M Hjälpte pappa med Crossen! Stolt tjej och stolt pappa! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: