Nextory via buzzador

Just nu har jag läst ut den första boken på nextory som jag får prova på gratis i 30 dagar. Denna chansen har jag fått via buzzador. 

Har provat att lyssna på två olika böcker och läst en bok via tjänsten. Har dock kommit fram till att lyssna på ljudbok inte är min grej. Jag kommer fortsätta läsa mina böcker när tid finns, så jag har idag sagt upp tjänsten av den enkla anledningen att jag inte kommer hinna läsa så många böcker så de väger upp vad de kostar i månaden. Har små barn och dom upptar all min tid. Men i famtiden kommer jag premurea igen. Gillar att man både kan läsa och lyssna, bara välja det man föredrar. Synd bara att man inte har den valmöjligheten med alla böckerna. Vissa böcker kan du bara göra det ena med. 

Nu ska jag välja ut en ny bok att läsa. Har till den 11 januari på mig :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: