Gott Nytt År!

Ville bara kika in och önskar er läsare ett gott nytt år och skriva några rader.

Vi firar nyår med mina svärföräldrar, gjort så sen vi skaffa hund. Har en hund som är rädd för raketerna så att lämna bort är ingen idé. Sen är det ganska skönt att vara hemma i tid och "fira" tolvslaget på hemmaplan med enbart familjen. <3 

Idag har jag röjt på ovanvåning och fått städat där ordentligt.. Var alldeles för länge sen de blev gjort, så nu är det förberett för M's nya säng som ska sättas ihop när tid finnes. Imon förmiddag ska jag röja på undervåningen och tvätta lite. Sen på eftermiddagen ska älskling iväg till en vapenaffär och efter det ska vi mysa bebis!!! 

Så nu önskar jag er ett riktigt Gott Nytt År och ska återgå till familjen. 

Kram till er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: