Höstmys och veckans träning

Äntligen kvällen. Fått städat och tvättat idag! Så skönt! 
 
Imorgon är det en ny vecka och nya tag!  Träningen denna vecka har varit under all kritik! Ett träningstillfälle fick jag ihop!! ETT!!!! Men det har sina förklaringar som väldigt dålig sömn och ingen motivation! 
Men nya tag från och med imon. Heja Heja! ;) 
 
Imon börjar Kyrkis och vardagen börjar sakta göra sig påmind. En veckas ledighet kvar för M, sen är vardagen verkligen här. 
Nu blir det lite tv och läsning av bloggar innan sängen! 
 
Höstmyset börjar ikväll hos oss, har inte haft ljus tända på evigheter. M låter inte bli mina saker, så har inte haft något framme på över ett år, men nu har jag börjat plocka fram och hon förstår att hon inte får, men trotsig som hon är, så testar hon ofta! Får ha saker framme som inte är ömtåliga eller som jag är rädd om. 😍
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: